ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

مشخصات بلاگ
ایران آموزشگاه

ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور
www.iranamozeshgah.com

ایران آموزشگاه فعالیت خود را در سال 1396 با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر پشتکار نیروهای متخصص در زمینه معرفی آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی آغاز نمود.
همچنین برای دسترسی بهتر کاربران برای جستجوی آسان منبع و اطلاعات ارائه شده اقدام به تفکیک آموزشگاه‌ها و موسسات بر اساس موقعیت مکانی و زمینه فعالیت آن نموده ایم که شامل آموزشگاه های سینمایی و بازیگری، آموزشگاه های موسیقی و آواز، آموزشگاه های هنری تزئینی و تجسمی، نقاشی، عکاسی و غیره، آموزشگاه های زبان های خارجی، آموزشگاه های کامپیوتر و شبکه، آموزشگاه های رانندکی و موتورسیکلت، آموزشگاه های آرایشگری و گریم، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه های تخصصی و کنکوری و باشگاه ها و سالن های ورزشی نموده ایم.

صفر تا 100 تمام مراحل آزمون آیلتس IELTS

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۴۲ ب.ظ

صفر تا 100 تمام مراحل آزمون آیلتس IELTS

 

 

صفر تا 100 تمام مراحل آزمون آیلتس IELTS

صفر تا 100 تمام مراحل آزمون آیلتس IELTS

این مطلب به صفر تا 100 تمام مراحل آزمون آیلتس IELTS اختصار دارد و در آن توضیح خواهیم داد که آزمون آیلتس IELTS چیست؟ و دارای چه بخش هایی است، داشتن مدرک آیلتس IELTS به فوایدی دارد؟، ساختار آزمون آیلتس IELTS چیست و در آن چه چیزهایی امتحان گرفته می‌شود؟ و بسیاری از سوالاتی که در مورد این آزمون زبان های خارجی برای شما مطرح می‌باشد را برای شما شرح خواهیم داد.

ابتدا از نام لغوی آن شروع خواهیم کرد و توضیح اینکه آزمون آیلتس IELTS یک آزمونی بریتانیایی برای مشخص شدن سطح خاصی از دانش زبان انگلیسی است که در دو گونه آکادمیک و عمومی برگزار میگردد. (مشاهده انواع آیلتس) توجه داشته باشید که آزمون آیلتس را با آزمون تولیمو TOLIMO اشتباه نگیرید زیرا همان طور که قبلا در مطلبی درباره “دانستنی های آزمون تولیمو منتشر شده بود تولیمو آزمونی برای مشخص شدن سطح دانش فرد در زبان انگلیسی می‌باشد اما آزمون آیلتس مدرکی برای نشان دادن دانش کامل یک فرد در موارد مشخص شده است.

پس در ابتدای کار جای اشاره به آزمون تافل TOEFOL هم خالی از لطف نیست که آزمون تافل هم درست شبیه آزمون آیلتس است با این تفاوت که تافل یک آزمون آمریکایی است و دارای معیارهای سنجشی مشابه با آیلتس که در موارد شکلی تفاوت هایی را دارد. برای دانستن اطلاعات کامل در مورد تافل به مطلب صفر تا 100 آزمون تافل مراجعه کنید.

در تعریف معنای لغوی باید گفت که آیلتس (به انگلیسی: IELTS مخفف International English Language Testing System) “نظام بین‌المللی ارزشیابی زبان انگلیسی” می‌باشد و در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.

ساختار آزمون آیلتس IELTS شامل چه چیزهایی می‌شود؟

آزمون آیلتس IELTS از ۴ بخش شنیدار Listening، خواندن Reading، نوشتن Writing و مکالمه Speaking تشکیل شده‌ است. کل آزمون دارای دو گونه آکادمیک و عمومی است که گونه آکادمیک مشکل تر بوده و همین آزمون است که برای ورود به دانشگاه‌ها مورد نیاز می‌باشد.

IELTS یا International English Language Testing System یک امتحان زبان انگلیسی است و از اعتباری بین‌المللی برخوردار می‌باشد. آزمون آیلتس IELTS معیاری است جهت سنجش دانش زبان انگلیسی اشخاصی که می‌خواهند در کشورهای انگلیسی زبان درس بخوانند، کار کنند و یا به آن کشورها مهاجرت نمایند. امتحان IELTS با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می‌شود.

اعتبار آزمون آیلتس IELTS

آزمون آیلتس IELTS از بالاترین و معتبرترین استانداردهای بین‌المللی جهت سنجش سطح زبان انگلیسی داوطلبان پیروی می‌کند و چهار توانائی Writing ،Reading ،Listening و Speaking را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. بسیاری از دانشگاهها در کشورهای مختلفی همچون کانادا، انگلستان، استرالیا، نیوزلند و آمریکا امتحان IELTS را به رسمیت می‌شناسند. همچنین جهت مهاجرت به کشورهای کانادا، استرالیا و نیوزلند، داشتن مدرک IELTS الزامی است. این امتحان در بیش از ۲۷۰ مرکز امتحانی واقع در ۱۱۰ کشور مختلف دنیا برگزار می‌گردد. شرکت کنندگان در امتحان IELTS به طیف وسیعی از سوالات بسیار ساده تا بسیار مشکل پاسخ می‌دهند. نمره هر بخش از امتحان بین صفر تا ۹ می‌باشد. نمره کلی امتحان با معدل گیری از نمره چهار بخش امتحان محاسبه می‌گردد. در کارنامه IELTS، علاوه بر نمره کلی، نمره هر بخش بطور جداگانه ذکر می‌شود.

هر دانشگاه برای پذیرش متقاضیان حداقل نمره‌ای را مشخص می‌کند و اکثر آنها حداقل نمره کلی ۶٫۵ را می‌خواهند بطوریکه نمره هر بخش هم از ۶ کمتر نباشد (البته این قاعده کلی است و هر دانشگاه شرایط خاص خود را دارد). به عنوان مثالی دیگر، برای اینکه حداکثر امتیاز زبان انگلیسی را جهت مهاجرت به کانادا کسب نمایید، باید در هر چهار قسمت امتحان IELTS حداقل نمره ۷ بگیرید.

ترتیب پاسخ دهی به سوالات آزمون چگونه است؟

در روز آزمون آیلتس IELTS ابتدا به سوالات Listening سپس به سوالات Reading و بعد به سوالات Writing پاسخ خواهید داد. تاریخ و ساعت برگزاری قسمت Speaking در روز امتحان به شرکت کنندگان اعلام می‌شود و معمولاً امتحان Speaking از عصر روز امتحان شروع شده و بمدت ۵ روز ادامه می‌یابد. داوطلبانی که از شهرهای دیگر به تهران می‌آیند، برای امتحان Speaking در اولویت هستند و باید در هنگام ثبت نام، اسم خود را در لیستی جداگانه به ثبت برسانند. تمامی مراحل کتبی امتحان باید با مداد نوشته شود و داوطلبان اجازه استفاده از خودنویس یا خودکار را در هیچ مرحله‌ای از امتحان کتبی ندارند.

برترین برگزار کنندگان آزمون آیلتس چه کسانی هستند؟

آزمون آیلتس IELTS سیستم برگزاری آزمون زبان انگلیسی در سطح بین المللی و آزمون زبان انگلیسی ثبت شده در سراسر دنیا است. آیلتس یکی از پیشگامان آزمون چهار مهارت زبان انگلیسی طی ۲۱ سال گذشته بوده است و به تنظیم استانداردهایی برای آزمون زبان انگلیسی در حال حاضر نیز ادامه می دهد. بالغ بر ۶۰۰۰ سازمان و بیش از ۱٫۵ میلیون آزمون گیرنده در سرتاسر جهان به آیلتس اعتماد دارد و ان را به عنوان شاخصی معتبر، ایمن و ارزشمند برای توانایی واقعی در برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در زمینه تحصیل، مهاجرت و اعتبار حرفه ای می شناسند. آیلتس تحت تملک مشترک آزمونهای انجمن بریتانیا، IDP، آیلتس استرالیا و esol دانشگاه کمبریج از طریق بیش از ۸۰۰ مرکز آزمون و محل برگزاری در بالغ بر ۱۳۰ کشور دنیا می‌باشد.

ما در مطلبی به بهترین آموزش دهندگان آزمون آیلتس در ایران اشاره کرده ایم که می‌توانید با ورود به آن، آنها را مشاهده کنید. همچنین دراینجا مراجعی که در ایران صلاحیت برگزاری و ثبتنام برای آزمون های آیلتس را دارند معرفی نموده ایم.

انجمن بریتانیا

انجمین بریتانیا افراد ساکن در سرتاسر جهان را به فرصتهای یادگیری و ایده های خلاقانه در انگلستان پیوند می دهد و روابطی دائمی بین انگلستان و کشورهای دیگر ایجاد می نماید. انجمن بریتانیا سازمان بین المللی انگلستان برای فرصت تحصیلی و روابط فرهنگی است و در ۱۰۷ کشور در سرتاسر دنیا دارای نمایندگی می باشد. لطفاً با آدرس ielts@britishcouncil.org برای اطلاعاتی بیشتر تماس حاصل نمایید.

IDP : آیلتس استرالیا

IDP: ایلتس استرالیا شرکت تابعه آموزش IDP ، یکی از سازمانهای آموزشی و تحصhttp://www.iranamozeshgah.comیلی پیشرو در سرتاسر جهان است که در استرالیا، ایالات متحده و انگلستان کرسیهای تحصیلی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. آموزش IDP با چهل سال تجربه در آموزش عالی بین المللی همراه است. شرکت مسئولیت محدود Pty استرالیا آیلتس شبکه ای بالغ بر ۱۰۰ مرکز آزمون آیلتس را در بیش از ۳۵ کشور مدیریت می نماید. لطفاً با آدرس elts@idp.com برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

آزمونهای ESOL دانشگاه کمبریج (ESOL کمبریج)

ESOL کمبریج پیشگام در ارائه آزمونهایی برای فراگیران زبان انگلیسی در دنیا می باشد. آزمونهای کمبریج از سوی بیش از ۸۵۰۰ سازمان در سرتاسر دنیا شناخته شده می باشند و از سوی بالغ بر ۳ میلیون نفر در هر سال در ۱۳۵ کشور اخذ می شوند.

«مشاهده ادامه مطلب»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی