ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

ایران آموزشگاه

بانک اطلاعاتی مراکز آموزشی کشور

مشخصات بلاگ
ایران آموزشگاه

ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور
www.iranamozeshgah.com

ایران آموزشگاه فعالیت خود را در سال 1396 با استعانت از خداوند متعال و تکیه بر پشتکار نیروهای متخصص در زمینه معرفی آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی آغاز نمود.
همچنین برای دسترسی بهتر کاربران برای جستجوی آسان منبع و اطلاعات ارائه شده اقدام به تفکیک آموزشگاه‌ها و موسسات بر اساس موقعیت مکانی و زمینه فعالیت آن نموده ایم که شامل آموزشگاه های سینمایی و بازیگری، آموزشگاه های موسیقی و آواز، آموزشگاه های هنری تزئینی و تجسمی، نقاشی، عکاسی و غیره، آموزشگاه های زبان های خارجی، آموزشگاه های کامپیوتر و شبکه، آموزشگاه های رانندکی و موتورسیکلت، آموزشگاه های آرایشگری و گریم، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه های تخصصی و کنکوری و باشگاه ها و سالن های ورزشی نموده ایم.

موسسه زبان راه کیش غرب تهران - KISHWAY شهریار

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۲۵ ب.ظ

موسسه زبان راه کیش غرب تهران - KISHWAY

موسسه زبان راه کیش غرب تهران - KISHWAY

مشاهده تلفن تماس و آدرس آموزشگاه «کلیک کنید»

موسسه زبان راه کیش در غرب تهران | KISHWAY شعبه مرکزی غرب تهران در شهریار از سال 82 شروع به فعالیت در زمینه ارائه خدمات آموزشی و برگزاری کلاس های زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، ترکی به طور حضوری گروهی، خصوصی، نیمه خصوصی، اختصاصی ویژه دانشجویان دانشگاه ها، اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی کشور، کارمندان ادارات و شرکت ها، نهادها، مدارس و مهدکودک ها در قالب دوره های فشرده، نیمه فشرده و عادی نمود.

معرفی موسسه زبان راه کیش در غرب تهران | KISHWAY

برخی خدمات آموزشی موسسه زبان راه کیش در غرب تهران | KISHWAY

آموزش زبان انگلیسی:
دوره KIDS
دوره Children
دوره Young Adults
دروه IELTS
دوره TOEFL IBT
دوره مکالمه کوتاه مدت (Conversation Course)
دوره مکالمات تجاری و بازرگانی (Business Course)
دوره FCE و CAE
دوره Adult

آموزش زبان آلمانی:
این دوره ویژه افرادی است که به مدارک A1 تا C2 زبان آلمانی نیاز دارند و هدفشان استفاده در امور مهاجرتی و اقامتی، تحصیلی و یا تدریس است.

آموزش زبان فرانسه:
این دوره کاملترین پکیج آموزش زبان فرانسه بوده و هدفش آموزش تکمیلی در تمامی مهارت ها به طور کاملا آکادمیک و اخذ مدارک بین المللی DELF , DALF در سطوح استاندارد A1 تا C2 می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی